En berättelse om Morgellons sjukdom

Översättning: Ivan Björn
Jag sökte på Wikipedia och i den står det att Morgellons syndrom är en syndrom av vanföreställningar där ovanliga fibrer kryper i huden och ger bestående hudskador. 
Genast går mina tankar till fibromyalgi som ansågs i början också vara psykiskt betingat, liksom elöverkänslighet och mycket annat.
 
Här vill jag på ett kortfattat sätt beskriva en människas öde med Morgellons sjukdom.
 
Det finns en kille i Tjeckien som heter Mikael (Michal). Han har sådana fibrer i kroppen som ser ut som plast. Mikael skriver den 10/12 2013.
Jag har i mig små fibrer som ser ut som hår. Jag visste inte vad det var och denna ovetskap höll mig på att göra galen. Så en dag har jag beskrivit mina symptom på Google och det gav genast massor med träffar och resultat. Jag började förstå med förskräckelse vad detta är. Jag blev genast arg och besviken på alla läkare som gjorde massor med blodprov och skickade mig åt höger och vänster och gav mig en massa verkningslösa salvor och tabletter. Jag har läst mig till på GOOGLE att många människor är rädda, men jag är inte rädd. Det har jag slutat med.

Min andliga utveckling har varit ganska krokig. Jag blir ibland själv förvånad över hur långt jag har kommit. Jag är inte rädd för döden till exempel vilket är en bra bit på den andliga vägen. Snarare skulle jag välkomna döden. Jag har varit med om en bilolycka som jag överlevde och från den tiden tycker jag att jag inte styr mitt liv, men det gudomliga styr den. Det händer under i mitt liv och jag hjälper en massa människor och mitt liv har en mening.
I världen finns det mycket lidande och jag kan inte roa mig i livet i en sådan värld för att det blir mycket själviskt. Det finns ingen anledning till glädje i en värld där barn föds under stora svårigheter och i dessa svårigheter dör de också. Barn som inte har gjort något ont och har rätt att vara lyckliga. 
Förr i tiden har jag tvivlat. Jag har varit skeptisk till det andliga, till andens existens efter döden. Men en dag fick jag klara bevis. Min mor fick kl. 2 på morgonen hjärtstopp och jag såg hur hennes ande lämnar kroppen och stiger uppåt. Efter att jag har gett henne livet tillbaka genom första hjälpen har hennes ande kommit tillbaka och jag kände detta klart och tydligt. En hel dag var jag inte kapabel att göra något. Jag försökte bearbeta denna upplevelse. Nu är jag inte rädd för något utom en liten oro om hur mycket arbete har jag framför mig här på jorden. 
Men nu till saken. Vad gör denna fiberskit i min kropp? Är det från chemtrails som det kommer? Eller växer det bara i mig? Eller är det för att jag inte låter mig hjärntvättas och manipuleras av systemet? Min bror är helt frisk. Jag själv har dragit ur mig stora fiber som var i klump av svensk 5 kronans (50 CZK) storlek och knappt synliga tunna som hår.  Jag undrar om detta kan skada mig allvarligt. Jag hjälper jo min mor som har krasslig hälsa. Min far är över 80 år och de förtjänar inte att jag skulle belasta dem med mitt problem. 
En dag märkte jag att det snurrar en svart helikopter över vår hus. Den har fortsatt med detta under hela veckan. När min kamrat rökte på balkongen såg han också denna svarta helikopter och hur den snurrar runt ovanför mitt hus. Sen la jag märke till en svart SUV Mercedes med mörka rutor. Den följde mig överallt i hela två månader. Det jag inte förstår är att när jag själv inte visste vart jag skulle och Mercedes stod redan där hur kunde de veta? En dag har en man stigit ur Mercedesen och fotat av bilar som jag färdades i. En gång när jag närmade mig ingången där hemma stod där en man i svart. Hur som helst så verkar det så att de har hela tre månader av mitt liv dokumenterat i detalj. Jag har förstått att de vill ha mig under kontroll kanske p.g.a. Morgellons fibrer. Jag har förstått att de vill styra och påverka mig med vågor även om de inte lyckas med det. Det kommer ibland genom mig tankar som inte är mina. Ska jag dö så får det bli under en kamp mot detta och jag vill dö med rent samvete och god sinne.  En gång tog jag ut ur min mun ett hårstrå trodde jag, men den rörde sig! Den har varit tunn som halva hårstrån och rörde sig själv. 
Idag tar jag ut ur kroppen dessa fibrer och skrattar åt det. Jag ska göra allt som är i min makt för att de ansvariga för detta ska ta sitt ansvar.
På följande länk finns det ytterligare en artikel på tjeckiska: http://orgo-net.blogspot.cz/2012/04/prave-ceske-morgellony.html

 

På denna länk kan du se nano fibrer under mikroskop: http://orgo-net.blogspot.se/2012/04/nanovlakna-pod-mikroskopem.html

 

Min kommentar: Jag har sett flera dokumentärer om chemtrails där det nämndes dessa fibrer som en naturligt del i chemtrails sammansättning. I någon dokumentär sa de att detta är högteknologisk och intelligent nano fiber. Tyvärr så kommer jag inte ihåg exakt i vilka dokumentärer jag såg detta, men jag vet att detta ingår som en del i ”KONTROLL AV ALLT LIV PÅ JORDEN OCH DÄRMED DEN TOTALA MAKTEN ÖVER ALLT LIV” Detta är dock ett annat ämne om varför man vill kontrollera allt liv på jorden och vem vill göra detta, och vem vinner på det?
För att få ett svar på detta, får man vara mycket uppmärksam på det man läser och koppla ihop olika meningar eller uttalanden i olika böcker och dokumentärer. Det finns en kraft i världen som vill splittra och sönderdela allt för att då får man den totala kontrollen över livet. Huvudredskap i det hela är att hålla människor i rädsla utan att de vet om detta. Den rädsla de upplever ska kännas naturlig och på så vis kan man styra människor/människomassor i rätt riktning. Tänk efter bara hur världen förändrades efter 9/11. Huvud parollen är ”Söndra och Härska” Fibrer söndrar kroppen och sedan kan man komma med lösning och härska över människor och mänskligheten.
Tänk efter att det är bara Medvetande inom dig själv som kan förändra världen. Förändra dig själv om du vill förändra världen! Världen där ute är bara en spegel av vårt inre och vårt skapande.  

 

En reaktion på ”En berättelse om Morgellons sjukdom

  1. Pingback: Vi blundar vidare – Ivans Blogg

Kommentera

